『 腐 興 の BLOG 』@ 家庭教師HITMAN REBORN!
8059♥萌 白蘭 x 正一>v< DHL❤ 6927=] X爸 與 S媽 Suzaku x Lelouch Lavi x Kanda
sammy_bleach
暱稱: 興...
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
9 月16 日___
7 月7 日___
6 月19 日___
4 月7 日___
3 月21 日___
文章分類
全部 (147)
D.Gray-man (4)
School (57)
櫻蘭高校男公關部 (3)
火影 (2)
心情日記 (2)
平時既野 (58)
死神Bleach (10)
星座 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
小水滴
每日占卜

ブログパーツはブログわさび
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BL腐啦嘩 同志電台
Doujin Anime同音爱漫
O-dreams 擁抱" 夢
☆翼のの夢★舞 城☆聯...
°*D.Gray-man 研習社...
小猪快跑
元素精灵
失敗論壇
吹水冰室
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 376
今日人氣: 25
累積人氣: 8657
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 15 日  星期二   晴天


派 卷 啦 , , , 分類: School

雖然 考完試,,,
不過都 唔係幾 開心...
因為 考得,,,
唔係幾好......
-------------------------------
琴日 派左幾份,,,
中文 , ENG , MATHS
仲有 其他科...
中文 個份閱讀,,,
全卷總共 100 分,,,
拎左 68 分,,,
呀餅 就拎左,,,
好似係 73 分,,,
高分 過我......
--------------------------------
ENG 就拎左,,,
90 分 -v-''
最 高分 個個,,,
就拎左 102 分,,,
[ -口-'' 拎「爆」分???]
咁係因為,,,
份卷 總分 係 120 ......
呀餅 佢,,,,,,
拎左 93 分,,,
又 高分 過我啦 T^T''
-----------------------------
MATHS 卷,,,
有幾個人,,,
都拎左 99/100分,,,
勁..........
我就拎左 93 分,,,
都係唔夠 呀餅 高...
T^T''  死得啦
------------------------------
IH 就拎左,,
68/100 分,,,
呀餅 佢,,,
又高分過我...
最高分個個,,,
拎左 79 分...
唔駛講都知,,,
個個係 黃淇釩...
-------------------------------
IS 就拎左,,
80/100 分,,,
雖然我係,,,
高分過 呀餅,,,
但係得一科 -3-''
而且我唔見左,,,
小測 個份野,,,
咁就冇分......
T^T''
最高係 88 分,,,
唔知係邊個拎???
---------------------------
ELA 就拎左,,,
78/100 分,,,
唔可以話係 好 ,,,
又唔可以話係 差 ...
又一個 低分,,,
過 呀餅 既科......
-------------------------
仲有咩野卷呢,,,
唔記得住啦...
剩係知我,,,
好多科都 高分,,,
過 急尿... XD
同埋要比 呀媽 話,,,
佢話我 唔溫書,,,
考緊試 個陣,,,
都要玩電腦...
------------------------
星期五 就換位,,,
我 同 黃淇釩 坐,,,
呀餅 就同 急尿 坐,,,
NICKY 好似同 FOK 坐,,,
SPRING 同 張生 坐...
係到要同 簡生 ,,,
講番句 "對唔住"...
本來好似話,,,
係同佢坐 -3-''
SORRY......
我 唔想再,,,
比 你 話啦......
原諒我吧,,,
請別再"媽差"我啦......
再唔係既話,,,
叫 "蚊香" 調班,,,
同你一齊坐 -3-''






訪客留言 (返回 sammy_bleach 的日誌)


cy12356 於 2008-01-17 04:09 PM 發表:
Cm FoR U~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THANK YOU~
Posted at 2008-01-17 06:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cy12356 於 2008-01-17 04:08 PM 發表:
Cm FoR U~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THANK YOU~
Posted at 2008-01-17 06:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



friendships 於 2008-01-16 10:52 PM 發表:
CM到啦...=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~
Posted at 2008-01-17 06:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KISS_KISS11 於 2008-01-16 07:20 PM 發表:
re::
thz cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX FOR YOUR CM~
Posted at 2008-01-17 06:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cy12356 於 2008-01-16 05:07 PM 發表:
CM FOR U
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~
Posted at 2008-01-16 06:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KISS_KISS11 於 2008-01-15 08:48 PM 發表:
re::
thz cm<3`
點稱呼?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

......
你鍾意啦,,,
我冇咩花名...
Posted at 2008-01-16 06:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



justinchau24 於 2008-01-15 08:48 PM 發表:
Cm for you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~
Posted at 2008-01-16 06:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yiuchun 於 2008-01-15 07:42 PM 發表:
好勁呀你d maths同英文,
小弟maths都好來冇攞過9x分啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-''
中學數學,,,
而且,,,
份卷真係幾易,,,
有幾個人都拎 99 分...
Posted at 2008-01-16 06:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]