『 腐 興 の BLOG 』@ 家庭教師HITMAN REBORN!
8059♥萌 白蘭 x 正一>v< DHL❤ 6927=] X爸 與 S媽 Suzaku x Lelouch Lavi x Kanda
sammy_bleach
暱稱: 興...
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
9 月16 日___
7 月7 日___
6 月19 日___
4 月7 日___
3 月21 日___
文章分類
全部 (147)
D.Gray-man (4)
School (57)
櫻蘭高校男公關部 (3)
火影 (2)
心情日記 (2)
平時既野 (58)
死神Bleach (10)
星座 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
小水滴
每日占卜

ブログパーツはブログわさび
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BL腐啦嘩 同志電台
Doujin Anime同音爱漫
O-dreams 擁抱" 夢
☆翼のの夢★舞 城☆聯...
°*D.Gray-man 研習社...
小猪快跑
元素精灵
失敗論壇
吹水冰室
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 376
今日人氣: 14
累積人氣: 8507
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 16 日  星期三   晴天


失 敗 , , , 分類: School

星期三 的,,,
第 1 堂,,,
就係 ENG ...
Miss Elayne ,,,
佢話 我地 個作文,,,
考得 唔係幾好 ...
講左一輪野,,,
先至 派卷...
急尿 佢又"肥"左,,,
覺得冇咩野...
到我拎卷個陣,,,
先 知道 我都"肥"左...
好可憐 既我,,,
有咁多科都唔"肥",,,
就係 衰左 係作文...
雖然 我應,,,
我係考得唔好 -3-''
但係,,,
有 1 科"肥"左,,,
唔開心... T^T''
---------------------------------
FP 堂,,,
我地 玩"選班長",,,
男班長 既人選,,,
果然係 黃淇釩 - -''
因為 其他男仔,,,
都唔多 正常 XD
而 女班長 ,,,
就係 鄧琪倩 ...
佢做 女班長 ,,,
都 唔錯 啦...
-------------------------------
CH 堂,,,
派左卷...
我就 好似,,,
係 72.5 分,,,
好似 都係 ,,,
唔夠 呀餅 高分...
Nicky 佢就......
加油,,,加油
下次 再考好D ...
---------------------------
I.S. 堂,,,
傾左 1 堂,,,
講 專題研習 既野,,,
Nicky 同 呀餅 ,,,
一齊 食糖 - -''
之後,,,
突然 玩換位,,,
冇 心理準備 之下,,,
坐前左 1 張枱...
同左 呀餅 ,,, B女 ,,,
仲有 簡生 同 C+A ,,,
佢地 一齊坐......
歐宛 佢就,,,
同左 食冰 ,,, 急尿 ,,,
FOK 同 張生 ,,,
一齊坐......
呀餅 同 歐宛 ,,,
佢地 唔可以,,,
再 傳紙仔 =3=''
耳根 都 清靜左 XD
------------------------------------






訪客留言 (返回 sammy_bleach 的日誌)


MIKO`餅 於 2008-01-18 12:58 AM 發表:
好喇喎你
不停爆我D分出黎
你未經我同意架
咁樣做叫侵犯私隱呀
成日話我高分過你
唔好睇下你舊年幾科高分過我
真是的..考試又唔見你記野記得咁好
連我自已都唔記得自已幾分
你竟然咩都記著晒...
只可以說..你浪費了不必要記憶細胞
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=3=''
咁你係高分過我呀嗎,,,
驚咩野啵......
細胞唔用黎記野,,,
咁就冇用啦 -3-''
Posted at 2008-01-19 09:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



justinchau24 於 2008-01-17 07:31 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~
Posted at 2008-01-19 09:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]