今日 第 1 堂,,,
就係 VA ...
要帶 幾樣 野,,,
飯碗 [ 拎返去開飯? ]
保鮮紙 [ 包住食唔曬既餸?? ]
膠盒 [ 跟住拎番屋企??? ]
其實 唔係,,,
係用黎做 陶瓷...
個 D "泥",,,
好難搞......
仲 成日 都,,,
入曬 指甲 到...
用完個 飯碗 ,,,
做左個 形 之後,,,
就"倒"佢出黎...
"倒"左好耐,,,
都係"倒"唔到,,,
結果用 暴力 解決...
一陣之後,,,
佢 D 邊邊,,,
愈黎愈大,,,
仲要裂曬,,,
搞到要 再黎過......
結果用左 2 堂時間,,,
都係未搞點,,,
要拎番 屋企 做......
我諗住做,,,
個 吉 出黎,,,
因為本人,,,
好鍾意"運吉",,,
而且 新年,,,
都差唔多黎啦 -3-''
應下節都好......
-----------------------------
電腦堂,,,
冇野好講,,,
一個字講曬,,,
悶......
--------------------
MATHS 堂,,,
歐宛 同 急尿,,,
繼續 研究 ,,,
Miss 鄭 ......
歐宛 佢都,,,
繼續 係到 狂笑...
--------------------------
ENG 堂,,,
2 堂 都唔駛聽書,,,
係到做 ERS......
-----------------------
PT 堂,,,
終於 派卷,,,
73 分,,,
不願自評......
|