『 腐 興 の BLOG 』@ 家庭教師HITMAN REBORN!
8059♥萌 白蘭 x 正一>v< DHL❤ 6927=] X爸 與 S媽 Suzaku x Lelouch Lavi x Kanda
sammy_bleach
暱稱: 興...
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
9 月16 日___
7 月7 日___
6 月19 日___
4 月7 日___
3 月21 日___
文章分類
全部 (147)
D.Gray-man (4)
School (57)
櫻蘭高校男公關部 (3)
火影 (2)
心情日記 (2)
平時既野 (58)
死神Bleach (10)
星座 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
小水滴
每日占卜

ブログパーツはブログわさび
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BL腐啦嘩 同志電台
Doujin Anime同音爱漫
O-dreams 擁抱" 夢
☆翼のの夢★舞 城☆聯...
°*D.Gray-man 研習社...
小猪快跑
元素精灵
失敗論壇
吹水冰室
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 376
今日人氣: 26
累積人氣: 8658
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 21 日  星期四   晴天


二 十 周 年 校 慶 典 禮 分類: School

星期三 個日,,,
因為要 準備 ,,,
二十周年校慶典禮,,,
所以係 早放...
本來 可以 係,,,
12:00 放學...
但係 觀禮生 ,,,
要去聽 簡介會 ,,,
所以搞到 遲左 ......
----------------------------------
個 簡介會 ,,,
令 我 好無奈 ......
首先 ,,,
佢叫 我地 係,,,
星期四 8:45 ,,,
之前番到學校...
跟住 ,,,
副校長 就話 :
聽 日 黎 到 校 學 既 嘉 賓 ,
都 係 好 " 尊 貴 " 嫁 . . .
之後 ,,,
佢 叫 我地 ,,,
番 屋企 要洗頭 ...
講完 呢句野 之後 ,,,
即係 就有人 笑左出黎 ...
佢仲叫 我地 ,,,
最好 番到 屋企 ,,,
"擦"下對鞋...
聽到之後 ,,,
好無奈 ...
我 就起到諗 ,,,
呢個 工作 ,,,
岩 你 做多D ...
我 肯定 你 ,,,
平時 都應該 ,,,
"擦" 過唔少啦...
佢 仲講左 ,,,
其他 好多野 ...
12:40 先可以 ,,,
放學 走人 ......
----------------------------------
今日 8:00 ,,,
就起左身......
8:30 出門 ,,,
8:35 番到學校 ...
係間 課室 到 ,,,
坐到 9:00 ,,,
就去左 禮堂 坐 ,,,
又坐到 10:35 ,,,
佢先捨得,,,
開始 個 典禮 ...
一開始 就係 ,,,
D 嘉賓 係到 ,,,
演講 , 演講 同埋 演講 ...
之後 就有 人 ,,,
表演 , 表演 同埋 表演 ...
個 司儀 唔講 ,,,
我 都 唔知 ...
原本 "拎" 人地 ,,,
獎牌 個個人 ,,,
佢 其實 係 ,,,
拎過 好多 體操 既獎 ...
小小 既 一個 F1 ,,,
就 可以 係 典禮 到 表演 ...
真 係 令 我 驚 訝 . . .
不過 ,,,
我 唔覺得 ,,,
佢 既 表演 ,,,
好 好 睇 -3-''
---------------------------------
典禮 結束 之後 ,,,
就落 左去 睇排 ...
我地學校 ,,,
對 澳門培正中學 ...
開始 既 時候 ,,,
我地 隊 男排 ,,,
好似 唔多掂 ......
之後 就唔知啦,,,
因為 我 睇左 一陣 ,,,
就走左啦 -3-''
我諗 分數 ,,,
唔會 有好大 差別掛 ,,,
因為 兩間 學校 ,,,
都有番 唔少 既實力 ...
我校的男排 ,,,
可是 全港排球精英賽 ,,,
中的 三連霸 -3-''
而 培正中學 ,,,
好似 都係 ,,,
澳門 既 冠軍 啵 ......






訪客留言 (返回 sammy_bleach 的日誌)


friendships 於 2008-02-23 10:39 PM 發表:
 CMCM..=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~

Posted at 2008-02-24 05:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



friendships 於 2008-02-21 09:42 PM 發表:
 CM到啦..=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~
Posted at 2008-02-22 04:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yiuchun 於 2008-02-21 07:53 PM 發表:
記得我地學校上年25周年o的時候,
陳日軍同tvb黎左我地學校,
超大陣象.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁勁,,,
我都想睇下 -3-''
Posted at 2008-02-22 04:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



justinchau24 於 2008-02-21 07:00 PM 發表:
 cm for you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX FOR YOUR CM~
Posted at 2008-02-22 04:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kitty9204 於 2008-02-21 06:30 PM 發表:
嗯!你哋學校今年二十週年,
我嘅學校今年就係十週年校慶=.="
唉!有時候真係唔明啲學校搞呢啲嘢做咩?
又悶又無聊....
 
仲有好多謝你嘅CM呀! THX!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

可能 D 校慶,,,
係用黎 運吉 嫁...
多謝 CM~
Posted at 2008-02-22 04:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]