『 腐 興 の BLOG 』@ 家庭教師HITMAN REBORN!
8059♥萌 白蘭 x 正一>v< DHL❤ 6927=] X爸 與 S媽 Suzaku x Lelouch Lavi x Kanda
sammy_bleach
暱稱: 興...
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
9 月16 日___
7 月7 日___
6 月19 日___
4 月7 日___
3 月21 日___
文章分類
全部 (147)
D.Gray-man (4)
School (57)
櫻蘭高校男公關部 (3)
火影 (2)
心情日記 (2)
平時既野 (58)
死神Bleach (10)
星座 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
小水滴
每日占卜

ブログパーツはブログわさび
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BL腐啦嘩 同志電台
Doujin Anime同音爱漫
O-dreams 擁抱" 夢
☆翼のの夢★舞 城☆聯...
°*D.Gray-man 研習社...
小猪快跑
元素精灵
失敗論壇
吹水冰室
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 376
今日人氣: 45
累積人氣: 9262
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 1 日  星期四   晴天


5 月1 日___ 分類: 平時既野

又係好耐,,,
冇打到 BLOG,,,
都係因為,,,
冇得用電腦......
------------------------------
呢排 喉嚨痛 ,,,
可能係 因為.....
琴日做左 "廳長",,,
成晚係 Sofa ,,,
個到 訓覺.....
本來 我 諗住,,,
沖完涼 之後,,,
訓番一陣,,,
先至做 功課.....
點知,,,
一訓覺就,,,
訓到 朝早 ......
鼻水倒流,,,
搞到 喉嚨痛......
-------------------------------
今日 同 彈彈,,,
去左 天水圍.....
買"飛" 同 行街,,,
《柴犬奇蹟物語》,,,
你要等我呀......
原本係 諗住,,,
今日去睇嫁,,,
但係'爆'曬......
買左 星期六 ,,,
既 早場'飛'......






訪客留言 (返回 sammy_bleach 的日誌)


abc_1996 於 2008-05-03 03:17 PM 發表:
 cm 4 u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~
Posted at 2008-05-03 06:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



friendships 於 2008-05-02 11:26 PM 發表:
 嘻嘻..
點解甘慘做廳長啊..
我都試過..= = "
喉嚨要快D好番啊..
我最憎就系喉嚨痛
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-''
我都唔想做嫁.....
喉嚨痛,,,點解最憎既??
Posted at 2008-05-03 06:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



原子彈彈彈彈=) 於 2008-05-02 12:59 AM 發表:
我好想快d睇呀..>v<
本來諗住可以玩千秋,,
點知比d小魔怪霸晒..-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我相信你細個既時候,,,
都會做過小魔怪既.....
Posted at 2008-05-03 06:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]