又係好耐,,,
冇打到 BLOG,,,
都係因為,,,
冇得用電腦......
------------------------------
呢排 喉嚨痛 ,,,
可能係 因為.....
琴日做左 "廳長",,,
成晚係 Sofa ,,,
個到 訓覺.....
本來 我 諗住,,,
沖完涼 之後,,,
訓番一陣,,,
先至做 功課.....
點知,,,
一訓覺就,,,
訓到 朝早 ......
鼻水倒流,,,
搞到 喉嚨痛......
-------------------------------
今日 同 彈彈,,,
去左 天水圍.....
買"飛" 同 行街,,,
《柴犬奇蹟物語》,,,
你要等我呀......
原本係 諗住,,,
今日去睇嫁,,,
但係'爆'曬......
買左 星期六 ,,,
既 早場'飛'......
|