今日 9點半,,,
就起左身啦.....
10點半 到,,,
就入左場.....
係 戲院 到,,,
見到 細細 ,,,
同埋佢 兩個 FD.....
《柴犬奇蹟物語》
真係好好睇嫁.....
不過要睇既話,,,
就一定要帶,,,
紙巾 呢樣野.....
我相信,,,
個個睇既人,,,
都會 喊 嫁.....
我坐 17號,,,
WING琳坐 18號,,,
彈彈坐 19號.....
坐 16號,,,
的那一個人.....
佢差唔多,,,
全程都係到 喊......
佢仲 喊 得好大聲,,,
好無奈.....
睇到最後,,,
彈彈 起到 喊,,,
我 同 琳 都冇 喊.....
開心都要喊??
之後去左,,,
元朗 行街.....
行街個陣,,,
"撞"到好多LKT.....
|