『 腐 興 の BLOG 』@ 家庭教師HITMAN REBORN!
8059♥萌 白蘭 x 正一>v< DHL❤ 6927=] X爸 與 S媽 Suzaku x Lelouch Lavi x Kanda
sammy_bleach
暱稱: 興...
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
9 月16 日___
7 月7 日___
6 月19 日___
4 月7 日___
3 月21 日___
文章分類
全部 (147)
D.Gray-man (4)
School (57)
櫻蘭高校男公關部 (3)
火影 (2)
心情日記 (2)
平時既野 (58)
死神Bleach (10)
星座 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
小水滴
每日占卜

ブログパーツはブログわさび
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BL腐啦嘩 同志電台
Doujin Anime同音爱漫
O-dreams 擁抱" 夢
☆翼のの夢★舞 城☆聯...
°*D.Gray-man 研習社...
小猪快跑
元素精灵
失敗論壇
吹水冰室
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 376
今日人氣: 42
累積人氣: 9259
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 3 日  星期六   晴天


5 月3 日___ 分類: 平時既野

今日 9點半,,,
就起左身啦.....
10點半 到,,,
就入左場.....
係 戲院 到,,,
見到 細細 ,,,
同埋佢 兩個 FD.....
《柴犬奇蹟物語》
真係好好睇嫁.....
不過要睇既話,,,
就一定要帶,,,
紙巾 呢樣野.....
我相信,,,
個個睇既人,,,
都會 喊 嫁.....
我坐 17號,,,
WING琳坐 18號,,,
彈彈坐 19號.....
坐 16號,,,
的那一個人.....
佢差唔多,,,
全程都係到 喊......
佢仲 喊 得好大聲,,,
好無奈.....
睇到最後,,,
彈彈 起到 喊,,,
我 同 琳 都冇 喊.....
開心都要喊??
之後去左,,,
元朗 行街.....
行街個陣,,,
"撞"到好多LKT.....






訪客留言 (返回 sammy_bleach 的日誌)


justinchau24 於 2008-05-05 07:49 PM 發表:
 你講到好好睇咁
搞到我又想睇添..cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=3=''
係好好睇嫁,,,
不過唔知落左未.....
Posted at 2008-05-06 06:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



原子彈彈彈彈=) 於 2008-05-04 11:18 PM 發表:
最尾果度先感人呀,,
佢地終於重聚喇..
果一度真係好感人呀..
所以先喊得幾勁吓...-3-
--
你隔離果個女仔,,
係咪水缸黎...xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=3=''
係好感人,,,
但係都唔駛咁掛.....
我相信佢係!! XD
Posted at 2008-05-06 06:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



friendships 於 2008-05-04 09:07 PM 發表:
 嘻嘻..
CM到啦...=]
好睇就好啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

^v^
真係好好睇呀.....
Posted at 2008-05-06 06:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



abc_1996 於 2008-05-04 10:55 AM 發表:
 送多粒比你..
要多d黎cm喲`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX.....
Posted at 2008-05-06 06:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



abc_1996 於 2008-05-04 10:54 AM 發表:
 多謝你黎cm喲..
cm 4 u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~
Posted at 2008-05-06 06:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]