今日 只係,,,
要番 兩堂.....
之後 就係,,,
放學 啦......
-----------------------
下午 同 彈,,,
去左 行街......
我地 去左,,,
冒險樂園......
之後 又去,,,
吉野家 食......
仲去左玩,,,
"彈彈珠"......
行街 途中,,,
去左一間,,,
CD 店.......
係入面,,,
見到 好多,,,
動畫 既 CD ......
有 餅 鍾意,,,
既 新海城 ......
《秒速5厘米》,,
《星之聲》,,
《雲之彼端 約定的地方》
NARUTO,,
GUMDAM,,,
都係冇 BLEACH
-3-''
不過我 搵到,,,
個到係有,,,
D.Gray-man
^v^''


係 艾倫 做,,,
封面 嫁......
我都好想 買,,,
不過冇 $$
T^T''
如果有 人,,,
送比我就 好 啦......
--------------------------------
我仲想 買,,,
鞋,,短褲,,短3,,
不過都係......
唉______
|