好耐冇打,,,
依家打番 -3-''
今日,,,
MATHS堂,,,
有好大陣,,
「臭味」.....
急尿 ,,,
留左個銀包,,,
係 M記 .....
要 人地 ,,,
打電話去 學校,,
先至知道......
汗___
放學之後,,,
係課室做IH.....
個陣 我 先記得,,,
我上完 PE堂,,
唔記得左拎 銀包 ......
-口-''
搞到 5點 ,,,
先至落去,,,
問 MISS WONG ,,,
拎番個銀包.....
好彩條「紅杉魚」,,,
冇遊走到 -3-''
星期五,,,
就要 考試啦.....
>口<''
仲未溫書呀!!
點算??
|