『 腐 興 の BLOG 』@ 家庭教師HITMAN REBORN!
8059♥萌 白蘭 x 正一>v< DHL❤ 6927=] X爸 與 S媽 Suzaku x Lelouch Lavi x Kanda
sammy_bleach
暱稱: 興...
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
9 月16 日___
7 月7 日___
6 月19 日___
4 月7 日___
3 月21 日___
文章分類
全部 (147)
D.Gray-man (4)
School (57)
櫻蘭高校男公關部 (3)
火影 (2)
心情日記 (2)
平時既野 (58)
死神Bleach (10)
星座 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
小水滴
每日占卜

ブログパーツはブログわさび
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BL腐啦嘩 同志電台
Doujin Anime同音爱漫
O-dreams 擁抱" 夢
☆翼のの夢★舞 城☆聯...
°*D.Gray-man 研習社...
小猪快跑
元素精灵
失敗論壇
吹水冰室
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 376
今日人氣: 150
累積人氣: 9205
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 2 日  星期一   晴天


6 月2 日___ 分類: School

好耐冇打,,,
依家打番  -3-''
今日,,,
MATHS堂,,,
有好大陣,,
「臭味」.....
急尿 ,,,
留左個銀包,,,
係 M記 .....
要 人地 ,,,
打電話去 學校,,
先至知道......
汗___
放學之後,,,
係課室做IH.....
個陣 我 先記得,,,
我上完 PE堂,,
唔記得左拎 銀包 ......
-口-''
搞到 5點 ,,,
先至落去,,,
問 MISS WONG ,,,
拎番個銀包.....
好彩條「紅杉魚」,,,
冇遊走到  -3-''
星期五,,,
就要 考試啦.....
>口<''
仲未溫書呀!!
點算??






訪客留言 (返回 sammy_bleach 的日誌)


lamlam1229 於 2008-06-03 07:43 PM 發表:
 咁大陣味你都聞唔到...??!
彈...
你個鼻有些少問題噃...= =''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係個鼻有問題,,,
佢係FEEL唔到姐.....
Posted at 2008-06-06 04:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yiuchun 於 2008-06-03 04:27 PM 發表:
講起臭味,
令我諗起今年我地班有人係上堂o的時候玩臭蛋,
差d局死全班.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-口-''
臭蛋??
是什麼東西呢??
Posted at 2008-06-06 04:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



T95401692 於 2008-06-03 01:19 AM 發表:
紅杉魚...
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係唔係比我??
XDDDD
Posted at 2008-06-06 04:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



circle226 於 2008-06-03 12:25 AM 發表:
MATHS堂有息味咩..-口-
我聞唔到BOR..-_-
--
急尿佢..真係非常之大頭蝦.
佢真係要好好報答人呀. xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

- -''
你係前面個個,,,
好大陣low味.....
Posted at 2008-06-06 04:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



justinchau24 於 2008-06-02 11:24 PM 發表:
 你咁好彩既,唔見左個銀包都拎得番^^
我試過好多次都冇左!!*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-口-''
冇左好慘個啵 -3-''
Posted at 2008-06-06 04:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]