『 腐 興 の BLOG 』@ 家庭教師HITMAN REBORN!
8059♥萌 白蘭 x 正一>v< DHL❤ 6927=] X爸 與 S媽 Suzaku x Lelouch Lavi x Kanda
sammy_bleach
暱稱: 興...
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
9 月16 日___
7 月7 日___
6 月19 日___
4 月7 日___
3 月21 日___
文章分類
全部 (147)
D.Gray-man (4)
School (57)
櫻蘭高校男公關部 (3)
火影 (2)
心情日記 (2)
平時既野 (58)
死神Bleach (10)
星座 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
小水滴
每日占卜

ブログパーツはブログわさび
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BL腐啦嘩 同志電台
Doujin Anime同音爱漫
O-dreams 擁抱" 夢
☆翼のの夢★舞 城☆聯...
°*D.Gray-man 研習社...
小猪快跑
元素精灵
失敗論壇
吹水冰室
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 376
今日人氣: 107
累積人氣: 9162
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 6 日  星期五   雨天


6 月6 日___ 分類: School

今日 終於,,,
都要 考試 啦.....
本來諗住,,,
6點 起身......
點知 6點9 ,,,
先至起身......
冇得溫書 >_<''
今日 考左 ,,,
PT 同 中文 ,,,
兩科 既 聆聽 ......
唔識做-----
跟住 仲考埋 ,,,
中文大卷......
閱讀理解,,,
個個部份,,,
好難做........
希望其他,,,
考得好啦........
星期一,,,
係 公眾假期 ......
YEAH!!
星期二 就要,,,
考 中史 啦 -口-''
呢科 都係,,,
冇溫過書......
得番 3日,,,
點算??
唉_____






訪客留言 (返回 sammy_bleach 的日誌)


friendships 於 2008-06-07 01:09 PM 發表:
 你甘快考試ge..= =
我10號先開始..
呵呵.
好耐唔黎啦..= =
sorry..
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-口-''
咁好既,,,
要多D黎啵 -3-''
Posted at 2008-06-07 08:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yiuchun 於 2008-06-06 10:42 PM 發表:
考試無難度,
合格話感易.
加油!努力!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

- -''
好有難度,,,
好唔易......
Posted at 2008-06-07 08:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



circle226 於 2008-06-06 05:23 PM 發表:
HI...I'M COMING..=3="
CM FOR U...=]
死野...xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

學我,,
死人頭 -3-''
Posted at 2008-06-07 08:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]