今日又 落雨,,, 仲要落到,,, 咁 大 ...... 本來諗住,,, 起屋企,,, 溫 中史....... 但係,,, 成日 都係到,,, 睇電視,,, 溫都冇溫..... 唉-------- 今次 ''衰'' 硬 >_<" 得番 兩日,, 點算?? 又唔想溫書!! 唉_______