今日 朝早,,,
6點 就起身.....
因為 我要,,,
努力溫 中史.......
溫左 1個鍾,,,
都係 唔夠.....
唉---------
番學之後,,,
同 彈 ,, WING琳 ,,,
溫左 一陣......
中史 份卷,,,
不願自評......
填充 有D,,,
唔係幾識.....
地圖 個到,,,
錯左 幾個.....
資料題,,,
"吹"左少少野.....
問答題,,,
識 少少 啦.....
-3-''
之後去左,,,
"吉吉家",,,
食 飯飯......
跟住就去,,,
彈彈屋企,,
"打麻雀".....
係 迷你版 ,,,
而且得 兩個人......
之後就考,,,
英文說話......
三個人 ,,,
為一組........
我地個組,,,
有一個人,,,
佢係唔講野......
我已經做得,,,
好好嫁啦.....
=3=''
YEAH!!
聽日就考,,,
英文作文,,
同 英文聆聽......
加油,,加油.....
FIGHTING----------
XDDDD
|