今日 係考,,,
英文大卷.......
我同 之前 一樣,,,
第一時間 做,,
Vocabulary.....
因為 呢部份,,,
係 最易 既 -v-''
時間得 1個鍾-----
做完之後,,,
唔多夠 時間,,,
比我 check卷.....
放學 之後,,,
番左 屋企........
本來 諗住,,,
去 圖書館 溫書.....
姓 吳 個個呢,,,
又 唔去 啵.......
之後 就,,,
玩電腦,,,
玩埋 玩電腦......
得閒冇野做,,,
係 Foxy 到,,,
搵 金色琴弦 ......
比我 搵到,,,
傳說中的,,
第 26 集......
原來 呢集,,,
係 特別篇 黎......
等我等陣,,,
慢慢 睇啦.......
原子彈,,,
你要記住睇呀......
*_______*
|