最近 部腦,,,
又開始,,,
神神地......
上網 又"神",,,
連 部腦 都 "神"......
唉---------
悲哀----
琴日 睇完,,,
「 吸血鬼騎士 」
入面個首,,,
ENDING,,
真係 好好聽......
最衰 佢得,,,
13 集 -3-''
第二季 又要,,,
等到 10月.........
暑假 冇野做,,,
又 冇野睇........
一定 悶死--------------
得番 幾日,,,
要 番學.........
好想 星期三,,,
快 D 黎......
因為 個日,,,
派 成績表........
而且 有得,,,
睇 D.Gray -3-''
|