『 腐 興 の BLOG 』@ 家庭教師HITMAN REBORN!
8059♥萌 白蘭 x 正一>v< DHL❤ 6927=] X爸 與 S媽 Suzaku x Lelouch Lavi x Kanda
sammy_bleach
暱稱: 興...
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
9 月16 日___
7 月7 日___
6 月19 日___
4 月7 日___
3 月21 日___
文章分類
全部 (147)
D.Gray-man (4)
School (57)
櫻蘭高校男公關部 (3)
火影 (2)
心情日記 (2)
平時既野 (58)
死神Bleach (10)
星座 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
小水滴
每日占卜

ブログパーツはブログわさび
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BL腐啦嘩 同志電台
Doujin Anime同音爱漫
O-dreams 擁抱" 夢
☆翼のの夢★舞 城☆聯...
°*D.Gray-man 研習社...
小猪快跑
元素精灵
失敗論壇
吹水冰室
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 376
今日人氣: 136
累積人氣: 9191
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 7 日  星期一   時晴時雨


7 月7 日___ 分類: 平時既野

最近 部腦,,,
又開始,,,
神神地......
上網 又"神",,,
連 部腦 都 "神"......
唉---------
悲哀----
琴日 睇完,,,
「 吸血鬼騎士 」
入面個首,,,
ENDING,,
真係 好好聽......
最衰 佢得,,,
13 集  -3-''
第二季 又要,,,
等到 10月.........
暑假 冇野做,,,
又 冇野睇........
一定 悶死--------------
得番 幾日,,,
要 番學.........
好想 星期三,,,
快 D 黎......
因為 個日,,,
派 成績表........
而且 有得,,,
睇 D.Gray -3-''






訪客留言 (返回 sammy_bleach 的日誌)


friendships 於 2008-07-09 03:05 PM 發表:
 你也看<<吸血鬼騎士>>
有結果嗎?
我一直很想看
但是因為沒完結不想看.
因為沒結局的話我會一直想著.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

已經有了,,,
全部有13集____
第二季會係,,,
10月先出______
Posted at 2008-07-10 04:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



circle226 於 2008-07-07 10:43 PM 發表:
我都想快D星期3...-_-
唔知考成點...T^T
唔知同唔同到你一班...-3- 死野..-_-
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-''
我都想同你一班____
Posted at 2008-07-10 04:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]