今朝同下就一樣都系番數提,,番完番屋企,,
跟住同xx去荼荼子買杯野飲,去新苗買d野食,再去公園吹風,散心~~
差吾多吹左成個中,,不過吹完之後心情果然好好多
跟住陪佢番屋企,,然後自己一個閃人,歸hm~~
睇完俾個comm2nT丫~