今日系一年一度既OPNE DAY,
真系好冇自由,,,跟本連一個GAME都冇挽過-,-
跟住就歸HM,,,
下就,,,去咩華羅庚比賽,實冇獎啦,唉,,
不過冇所謂啦,樂觀~,一番到屋企門口,就聽到佢地話我既是非\___/
平時又叫我吾好同人比,
但依家又拎我同人比WO,挽野咁話姐?
鬧到大家反哂臉,唉,無奈...............