今朝上堂狂溫習,,跟住語文test,,吾系幾有把握...t__t
下就上個會話同公文,聽佢發up風悶到咩咁,,於是睇書&做功課..
跟住就第二課堂...講起就..唉,,作完先吾記得帶,,搞到要作過....
今日系咁啦,cm吧~