日日都比同一條ON9仔話我係"狗里"
我唔同佢玩又話我係
我唔同佢去M記又話我係
我自己買左杯雪"高"佢毛啦啦拎Q左去吃,THEN 我拎番又話我狗.
一日幾十句"你好狗LO"
你煩唔煩D呀ON9仔
正PK
NOW 我好撚火
好想一巴星佢................