今日係Easter臨放假前一日,好興奮,今日如常地四人組返學(我,趙展朗,Bryan & Andy Sin)......
返到學校,第一堂中文先諗起仲未做HW,lunch time二百字課文撮要......跟著RE派卷,73分,ok la~英文堂玩低B遊戲,lunchtime再次衰心軟,$20就咁比咗Vicki同尹寧妹......尹寧妹仲話唔去108,叫我唔好報寸......
Easter Service 超無聊,但係之後又幫尹寧妹做埋課文撮要,之後就返屋企la~