我兩日都味出落過街!!xdd
連門口都味出過..勁唔勁呢..^^
因為我好唔舒服!!
個人好浮游!!飄下飄下咁..=[
今日做曬本數學暑期工業!!不過仲差4條[唔識做]..!=P
中文果本就今晚做同聽日抄..><
好鬼悶呀........................................................
廢電腦...我要將你換走!!
送比大家**熱浪假期**