我不是不喜歡望班.
而係已經沒有感覺 沒有感觸
曾經嘗試去令到班可以團體
搞多D班會活動 但出席既人唔多 來來去去都係果幾個
我承認 我唔想比其他人睇死 先盡量去維繫
但無論做幾多 付出幾多 都好失望
事與願違
但作為五望副主席這個角色
我依然有義務 有責任去維繫
不過 真係唔希望 做咁多野都係多餘
珍惜機會啦各位