Samuel's Wrold
2008 年 7 月 14 日  星期一   晴天


全身暑假!!NO.2~熱浪假期 分類: 未分類

暑假已經開始左喇..!!

不過我地果班仍然要番學...>3<

不過番多5日姐..!!

算啦....

今日本來放10:30..但搞果樣搞果樣..差唔多11點仙放..

仲成班2誠班影左一大合照添..好直得令人懷念!!

需然出年可能有d人轉校!!但我一定唔會忘記佢地..!!

放左學之後去左呀旭home玩..!!

F..momo..恩佑都係到..玩得好開心!!xdd..

玩到2點幾到啦..就走人lu!!

之後同左老母食野!!

之後就番home..=]

跟住我就玩下電腦...今日仲down左msn plus...

yo~

[[p.s..咸濕潘唔做喇..!!好多女同學+女老師都超開心!!]]

送比大家**陽光雨**!!






訪客留言 (返回 samuel621 的日誌)


Idy 於 2008-07-15 09:35 PM 發表:
-`'c0MMeNt*xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~!!...
留多幾個啦!!
Posted at 2008-07-16 10:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fong_1314520 於 2008-07-15 06:27 PM 發表:
傻婆芳比你既CM子喔'
2左喔'[拎唔到1喔'>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔緊要!!
下次呀!!
冇理由你拎唔到第1既!!
下次hope你得..=]
Posted at 2008-07-15 09:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



zxcroz 於 2008-07-15 05:10 PM 發表:
cm..
我可能唔係好熟佢..
但你地成日都話好衰佢好咸濕..
我又唔多覺 但佢比我的感覺係好多心計..
可能佢年紀大la..經歷既野又好多
先係咁..
不過..中3啦..真係要發下力讀書啦!!
路人小空~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係因為你過分好人..!!
佢真係好咸濕老幼都唔放過..
佢一向多心計嫁啦..如果唔係.都樣咸濕人呀!!
死老野一個!!
55..要認認真真讀書!!
告別F.2喇..
Posted at 2008-07-15 09:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





samuel621
暱稱: Samuel
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2013-05-10
BACK
面具.
HOPE.
心不屬望.
文章分類
全部 (383)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
Idy
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 383
留言總數: 611
今日人氣: 9
累積人氣: 37671
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed