暑假已經開始左喇..!!
不過我地果班仍然要番學...>3<
不過番多5日姐..!!
算啦....
今日本來放10:30..但搞果樣搞果樣..差唔多11點仙放..
仲成班2誠班影左一大合照添..好直得令人懷念!!
需然出年可能有d人轉校!!但我一定唔會忘記佢地..!!
放左學之後去左呀旭home玩..!!
F..momo..恩佑都係到..玩得好開心!!xdd..
玩到2點幾到啦..就走人lu!!
之後同左老母食野!!
之後就番home..=]
跟住我就玩下電腦...今日仲down左msn plus...
yo~
[[p.s..咸濕潘唔做喇..!!好多女同學+女老師都超開心!!]]
送比大家**陽光雨**!!
|