Samuel's Wrold
2008 年 7 月 15 日  星期二   晴天


告別F.2!! 分類: 未分類

永遠記得你!!

2誠班!!..=]

 

中2既日子過得真係快!!

仲記得開學果時..好多人都唔係好中意黃sir..

但過得真係好快!!咁又一年!!

唔知大家起中2有咩得著呢...

係琴日..影左一張2誠既班相..雖然小左1個人..但影果時我好開心!!

好唔捨得同大家相處既日子!!

下年中3會變左兩班!!又有d人可能轉校!!

都係果3個字--唔捨得!!

不過就算唔捨得..都要捨得..=(

唉...

我會永遠記得2誠班既所有人同所有發生既事!!

係琴日..已經唔再去嬲/憎任何人!!因為..已經唔捨得再去嬲/憎!!

................................................................................

無論你幾憎我..

我都會等到你唔再憎我..

[願一生中有你 無奈分開後會無期 仍等你 直到 你記得起]






訪客留言 (返回 samuel621 的日誌)


DevilKey 於 2008-07-16 01:22 PM 發表:
CM 4 u,,
我都好唔捨得..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀..!!
心情very sad!!
Posted at 2008-07-16 10:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fong_1314520 於 2008-07-16 10:16 AM 發表:
傻婆芳比你既CM子喔'
2左喔'[拎唔到1喔'>3原來你同我一樣都係升唔到中3喔'
同LINE的喔'
嘻嘻'^3^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下..!!
你睇錯野呀..!?!?
我升到啵!!
你一定傻得好緊要!!
kaka!!
Posted at 2008-07-16 10:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kathykwong12 於 2008-07-16 10:11 AM 發表:
CM..
唔捨得??..
咁你地遲d都可以約出黎玩姐.
唔洗咁唔捨得
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

超唔捨得囉!!
唉...唔知仲有冇機會見到添呀..
sad!!
好難捨不得!!
Posted at 2008-07-16 10:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





samuel621
暱稱: Samuel
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2013-05-10
BACK
面具.
HOPE.
心不屬望.
文章分類
全部 (383)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
Idy
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 383
留言總數: 611
今日人氣: 6
累積人氣: 37668
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed