永遠記得你!!
2誠班!!..=]
中2既日子過得真係快!!
仲記得開學果時..好多人都唔係好中意黃sir..
但過得真係好快!!咁又一年!!
唔知大家起中2有咩得著呢...
係琴日..影左一張2誠既班相..雖然小左1個人..但影果時我好開心!!
好唔捨得同大家相處既日子!!
下年中3會變左兩班!!又有d人可能轉校!!
都係果3個字--唔捨得!!
不過就算唔捨得..都要捨得..=(
唉...
我會永遠記得2誠班既所有人同所有發生既事!!
係琴日..已經唔再去嬲/憎任何人!!因為..已經唔捨得再去嬲/憎!!
................................................................................
無論你幾憎我..
我都會等到你唔再憎我..
[願一生中有你 無奈分開後會無期 仍等你 直到 你記得起]
|