番左3日英文班...=( 悶到嘔電!!
仲有2日炸..要撐埋去呀!!..
聽日12點一放..就飛的去吉之島腸碟!!
容祖兒演唱會2008精裝版4DVD..我聽日就尼接你走喇!!
好心急呀!!快d到聽日啦!!
好貴呀!!不過好快又有錢番尼..kaka
今日放左學之後番左home都冇出過街!!
係home食野..玩電腦!!
之後訓左1粒中!!
再玩電腦!!
今日要晚<<衝上雲霄>>呀!!
正正正.....
送歌比大家!!<殺死我的溫柔>!!