哇..終於番完果5日英文喇..!!
超悶囉堂堂都!! 悶到全班都訓到呀..
今日去左小b個blog到暗下佢d fd..有好多都係我識佢..佢唔識我..-3-..
我係xanga到做左神秘人..xdd...算啦!!
之後去左訓覺!!
起身又去睇xanga!!
之後食完飯..同yu msn左一陣!!
之後同呀旭吵架..哈..邊個唔岩!?!?..好明顯佢啦..
3番4次cut我線!!他媽的!!
之後去左百街shopping!!
番尼lu...打qooza..
好悶呀.好想唱k呀!!
殺死我的溫柔吧!!
|