Samuel's Wrold
2008 年 7 月 20 日  星期日   晴天


in home day.. 分類: 未分類

today i don't go to steert.

today i in my home play the computer!!

play the computer has 10 hour.but this 10 hour very boring.

in computer ,i cut the music turn-into ringing!!

after the cut the music turn-into ringing i feel very tiedy!!

so go to sleep!!

after 1 hour , i have to go to market buy the food for dinner!!

after , i play the computer .go to my fd xanga and qooza rembemmer the comment!!

then , eat the dinner.

then watch the super man. very fun. i will lagrh die!!

以上文法不正確的!!英文可能會串錯!!

送歌比大家~*喜帖街-謝安琪*!!






訪客留言 (返回 samuel621 的日誌)


Idy 於 2008-07-21 05:01 PM 發表:
xanga我上1個c0MMeNt打錯左,
打得快得滯,
冇睇清楚`-_________________-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

..........
哈哈...
下次睇清楚喇..高妹!!
Posted at 2008-07-21 06:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Idy 於 2008-07-21 05:00 PM 發表:
你真係有必要打英文?!`-________________-'
玩電腦玩咁耐.小心近視+散光呀`=]
你上人地XNAGA同BLOG留c0MMeNt真係需要打出嚟咩?!`-3-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇必要嫁!!
玩下野咁...!=P
冇嫁..'打到冇野好打味打囉...xdd
Posted at 2008-07-21 05:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kathykwong12 於 2008-07-21 12:37 PM 發表:
cm...
我認我英文差
所以冇睇過你篇日記..
嘻..唔好怪我
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

....-v-"
唔緊要!!=3=
**一定**唔會怪你!!kaka..!=P
Posted at 2008-07-21 02:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





samuel621
暱稱: Samuel
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2013-05-10
BACK
面具.
HOPE.
心不屬望.
文章分類
全部 (383)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
Idy
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 383
留言總數: 611
今日人氣: 10
累積人氣: 37672
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed