今日又要補習!!..
唉..e個暑假真係煩!!
不過好彩補習朝早..kaka..可以訓過龍唔洗番!!
呵呵...幾聰明!!yo~!=p
e排都冇嘜野做...冇嘜錢洗!!
唉....就尼4個月喇...
我諗佢一定唔會再信我嫁喇..=3=
算把啦..//
好彩仲有一班盟軍!!我既光明會!!
唔知中3會點呢~..要成熟d呀!!
ya...
啦啦隊要加油呀!!!
十卜十卜十卜你地!!