Samuel's Wrold
2008 年 7 月 23 日  星期三   晴天


頂...!! 分類: 未分類

今日書展第1日..有好多明星呀...=]

呀koey爸爸晨咁早5點到..見到佢on msn(我冇訓過^^)..

之後問佢咁早既!?!?..佢話去書展睇艾粒=v="..

偶像既竑魔力真係大..呵呵xdd..

本身諗住最尾果日去書展買Theresa果本書既..點知..

今日已經賣曬!!頂佢呀!!!算...哼"

岩岩去完游水番尼...超攰!!..

但我都唔會訓覺嫁!!哈哈..

游水果陣見到個靚仔!!我諗佢中3 / 4啦!!可能中5添!!

佢游水都叫ok既...幾靚仔!!唔錯唔錯..

下次再見到佢食左佢仙..!!哈哈..好好笑囉..

送歌比大家~韻律泳!!






訪客留言 (返回 samuel621 的日誌)


fong_1314520 於 2008-07-24 09:13 AM 發表:
傻婆芳比你既CM子喔'
去海洋公園喔'
唔打咁多喔'
88喔'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哇...!!
你就好啦...
有得去海洋公園...
串咀呀..xdd..!=P
Posted at 2008-07-24 12:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Idy 於 2008-07-23 09:50 PM 發表:
有靚仔睇做咩唔叫我`哼!;(
下次游水叫埋我,
我睇下我得唔得閑去,
多d人去開心d嘛`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

sor...
幾靚仔嫁!!
一定呀!!!多d人開心d!!
ok...!=P
Posted at 2008-07-24 12:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



DevilKey 於 2008-07-23 09:39 PM 發表:
-口-你..你..你睇仔
唔預我xdd''
男仔睇男仔有d怪-.-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok..!=P
下次一定預你...xdd
我唔係突登睇嫁...
係我停左係水到..唔覺意望左一眼一邊...
就見到靚仔喇...=]
之後就間中望下佢咁囉..=]
Posted at 2008-07-24 12:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





samuel621
暱稱: Samuel
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2013-05-10
BACK
面具.
HOPE.
心不屬望.
文章分類
全部 (383)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
Idy
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 383
留言總數: 611
今日人氣: 6
累積人氣: 37668
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed