Samuel's Wrold
2008 年 8 月 1 日  星期五   晴天


搶碟成功...!=] 分類: 未分類

今日補習一放!!我就去左吉之島搶碟..!!

點知去到佢話仲味番貨!!話等到12:30到睇下有冇...

咁我就買左**艾粒巨棒堂**仙..xdd..之後去左食野~3樓果間越南野!!

好好味..食曬成碗!!飽死...=]

之後打電話去精美唱片睇下有味!!之後佢話4點到啦..

我都估到喇..因為打電話前我去過3樓果間碟鋪問過..佢都話4點到!!

之後番左home...睇艾粒巨棒堂...一d好笑..一d好悶好爛!!

之後冚家去左百佳shopping!!shop到3點9到..打去精美問番左味..佢都話仲味!!

點知5個字後!!同緊老母行街市果時..佢打尼話番左!!

我積係同老母買完洗頭水之後..番home!!拎袋搭小巴去吉之島!!

[[p.s.4點12分精美打尼--4點22分回到home--4點36分上小巴--4點50分到吉之島--

4點54分到精美--4點55分買完隻碟!!]] 用左43分鐘搞掂!!勁呀!!..xdd

之後行番番home..行到南浪呀旭打尼!!係TM pool個車站等!!

之後上左車同佢一齊!!上左佢home玩左一陣!!佢話要睇!!

之後播左第2隻碟(最high+最火滾)...之後佢要出街!!

我就走lu...=]

  封面!!  封底!!4隻DVD!!  所有野!!第1part!!  第2part!! 第3part!!   第4part!! 第4part!! 第5part!!

仲有22日就5個月喇=v="..唉..點算好....






訪客留言 (返回 samuel621 的日誌)


lovewing616 於 2008-08-02 01:19 PM 發表:
cM"
pasS bY
bY ah WinG
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx!!~^^..=]
Posted at 2008-08-02 04:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



OcandyO 於 2008-08-02 11:47 AM 發表:
cm cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx!!
Posted at 2008-08-02 12:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Idy 於 2008-08-02 12:35 AM 發表:
3樓個間越南野都係麻麻地啫,
係唔係因為你肚餓先覺我好味呀?!`-____________________-'
你艾粒個餅碟係唔係有d卡嘅,
你俾'黃煥'得唔得?!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩..幾好味呀!!=3=
一早就知啦...!!
好耐之前都同佢講左話比d卡佢啦..
你去佢xanga果時冇睇我d留言咩...=3=
Posted at 2008-08-02 12:56 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



zxcroz 於 2008-08-01 11:49 PM 發表:
cmm..
買到咪好囉..
唔洗咁煩 係咪@_@!
路人小空
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

^^....=]
係呀...之前煩左好耐...
火都滾埋..
e+就開心死!!
Posted at 2008-08-02 12:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kathykwong12 於 2008-08-01 09:55 PM 發表:
cm....
隻碟真係咁好咩.
你買到就咁開心..
你開心就最好..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

隻碟真係好正!!
正爆...!=]
^^
Posted at 2008-08-02 12:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





samuel621
暱稱: Samuel
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2013-05-10
BACK
面具.
HOPE.
心不屬望.
文章分類
全部 (383)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
Idy
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 383
留言總數: 611
今日人氣: 5
累積人氣: 37794
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed