2008 年 8 月 3 日 星期日  |
| 早辰..!! |
分類: 未分類 |
我琴日出左旺角!!
e+都係旺角..xdd..冇訓過..^^
去左xxxhome..冇番home..=]
第1次唔係自己home打qooza><"
唉..琴晚玩啤派玩通燒..yo~
好鬼攰呀e+...xdd
唔知今日有咩節目呢~^^
|
|
|
Idy 於 2008-08-10 10:43 PM 發表:
唔瞓`-__________________-'
|
網主回覆
........= =" Posted at 2008-08-11 12:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zxcroz 於 2008-08-03 06:38 PM 發表:
cmm 訓完有冇精神d?
路人小空
|
網主回覆
4點幾又訓過...
岩岩起身就食飯...
食左好耐..-v- Posted at 2008-08-03 08:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~!! Posted at 2008-08-03 08:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CM... 嘩..你都好攰下啵.. 你係時候休息下..
|
網主回覆
^^..=]
55...岩岩訓完!! Posted at 2008-08-03 03:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|