恭喜曬我一位友人!!佢會考16分!!
可以原校讀中.6!!恭喜曬...=]
今日朝早去左補習...之後去食野!!
之後番左home睇碟!!冇落過街lu...
跟住開番次子sd比我果d答案!!之後就抄luuu...=]
抄左第1課!!仲有5課..好快姐!!一日抄一課..!=P
哇....好耐冇e嫦佢地出尼玩喇!!
hope快d同到佢地成班出尼crazy啦!!
呀...唔知咩事呢...
好想見番d小學fd!!好想係e個暑假到...見番曬所有6e既fd子!!
不過係冇可能既事...xdd!!