今日係7月14!!鬼門關大開!!
今日2點同family飲下午茶!!
之後番左home睇番怪談!!7月14尼睇ed野唔嚇死自己都嚇死人!!xdd..x)
之後6點幾7點到!!同老母落左街燒野!!
今年7月14冇咩野..好似冇e個日子咁!!可能奧運影響!!xdd
睇晚做女排!!中國對美國!!一定win!!
我要踩死佢!!