今日同左呀旭同呀婷出左新北江行!!
一出到去..呀旭呷醋!!成快面黑曬!!xdd
都唔知佢呷咩醋!!咩都呷一餐-_-"
之後行左去嘉湖!!
我走仙!!番home!!
今日終於整番好部腦喇!!唔再斷線!!gdgd!!yeah~
女排今日終於win左喇!!
win日本~3:0..gdgd~!!