2008 年 8 月 18 日 星期一  |
| 女排!!=] |
分類: 未分類 |
唉..T^T
聽日女排中國對俄羅斯!!好驚!!今場係8強賽!!
一輸就出局嫁喇!!好驚呀!!
唔好輸呀!!十卜你地嫁!!
好煩呀!!你兩個呀!!
呀旭+呀婷!!你兩個煩死我喇!!
|
網主回覆
THX~!! Posted at 2008-08-19 09:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zxcroz 於 2008-08-19 06:40 PM 發表:
cmm thx你
空
|
網主回覆
THX~!! Posted at 2008-08-19 09:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~!! Posted at 2008-08-19 12:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Idy 於 2008-08-19 02:34 AM 發表:
喂喂喂!要對中國有信心呀`
|
網主回覆
55...=]
唔可以輸!!加油!! Posted at 2008-08-19 12:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|