岩岩睇女排!!中國對巴西!!輸左..3:0..
只可以爭銅牌!!
我真係好sad囉..個死人魏秋月都唔識打波既!!
set波球球都set唔好..比番馮坤出尼一定win!!
鬼唔望巴西+美國係金牌賽果日..比恐怖份子係場管果到放炸彈..炸死e班仆街!!
就算win左都上唔到頒獎台..金牌望都望到!!
哈哈...我太毒喇!!
不過我都會繼續支持中國女排!!
加油呀!!!!!!!!!!!