黃煥儀!!生日大快樂!!
祝你越尼越靚!!跳舞越跳越勁!!
e+掛緊9號球!!好大風囉..!!
d風聲又超恐怖囉!!好驚囉!!T^T
今日成家去飲茶!!之後番左home就冇落過街喇!!
之後running...=(
冇lu..
睇下聽日女排拎唔拎銅牌啦!!
加油呀!!