2008 年 8 月 26 日 星期二  |
| 仲有幾日就... |
分類: 未分類 |
仲有幾日暑假就完喇-3-!!
又要開始番學lu...
死啦..d功課都味抄曬!!
死得......
唔緊要!!一定抄得曬!!
yeah~!!
|
|
|
傻婆芳比你既CM子喔'/\/\ SOR喔'/.\ 咁耐冇比CM子比你地喔'-3-" 現架比反先喔'/\ /\ 嘻嘻'/\/\ 你都要黎我BLOG子留CM子喔'/\ \/\/ /\
|
網主回覆
唔緊要!!^^
ok...=] Posted at 2008-08-28 10:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Idy 於 2008-08-27 05:30 PM 發表:
你唔抄+唔做.我同你1齊唔做.3.
|
網主回覆
好呀!!
驚你呀!!
xdd..=P Posted at 2008-08-27 06:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Idy 於 2008-08-26 11:41 PM 發表:
唉!我冇得抄呢.慘t^t
|
網主回覆
........................
唔好做囉..!!
xdd...=P Posted at 2008-08-26 11:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|