kwon婷!!生日大快樂!!
今日去左neway唱k...
有人生日!!
唱左2個幾中!!
最尾果手歌..我簡左容祖兒演唱會果個慢歌meldey!!
等佢cut左我地..我地都可以唱耐D..
點知一打去話埋單!!
佢就冇lock到= ="
算啦..
之後去左呀旭home play...
玩左陣...
番home...玩勁舞!!