今日開始正常番學!!
對住個中文老師好唔慣!!可能我慣左soso教!!^^
唉...好掛左2誠班呀!!
2誠班帶比好多人好多開心既事同好多令人唔開心既事!!
但已經過去了..只好當一段美好既故事保存下去...
spk...wkh..tmk^^
諗番起...e2年..真係過得好開心!!
需然有多人都唔係咁like我...但我都覺得好開心!!
多謝你..2誠班!!
你永遠都在所有2誠班的人心裡!!
[[好想喊!!]]