今日終於有得上soso堂!!
雖然上音樂好悶..但聽下佢把聲..都好開心!!
今日..食飯個時個祈禱..個miss轉左好英文啵...好唔慣囉..
話曬之前個祈禱都用左兩年啦..已經好似個生話方式咁!!
e+無啦啦轉左啵..好唔意人改變我d生活方式!!
唉........
算啦..冇辦法!!只好接受!!
好喇...我要努力讀書!!