我覺得好辛苦囉..因為d功課..月做月多..
搞到我地好辛苦!! 逼得我地太緊..=[
e排冇咩野好打...
見番果隻小丸子..好想車巴佢..真係好憎佢囉..
佢係米用隻屎眼尼睇野!?!?
唉...好煩呀..好辛苦呀~!!
我都好想我d中+英文好d^^
我係一個點既人!?!?我好道諱人地嫁...
咩都道諱嫁!!因為我中意囉..同埋我好煙尖嫁...xdd
我有我既做事方式..唔好改變我!!
我好想第一..
送歌仙~囍帖街!!