今個星期..又開始忙lu~T^T
雖然功課話就話比幾多時間做姐..但我點會咁乖分開幾日做呢!!
緊係到最後果日仙做嫁啦..xdd..積係冇分別!!
忙x100000...T^T
今日頭果兩堂中文...都ok既..要頂得住..-.-
之後兩堂英文...上左d咩呢..唔記得lu...xpp"
跟住兩堂數學...學左好多野!! 時間過得好快..^^
lunch...係到溫書+吹水!!
lunch之後兩堂科學...點知唔洗quiz..yoyoyo~~~'
今堂玩結晶..好鬼好玩..
但...我d杯..兩次都比人搶左..忽!! 聊起我的火!!
仆街呀--叫幾萬次邊個拎我地個杯都冇人應!!
唔知想點囉..
不過..跟住...
冇事lu..^^
|