放假後第一日番學!! oh my god~
都ok好玩既今日...*w*
不過頭兩堂就去遊魂...少有囉=.=
音樂同戲劇...幾開心...玩x100!!
lunch ~sk ma幫我買左飯...thx!!
好好味.....食得最快我...*w*
跟住多餘智能...畫畫...悶爆!!!
完全唔知佢up咩-,-
唔緊係啦...@@
放左學..上番5樓...做功課..跟住hea到6點!!
閃人...番home玩電腦..@@
唔like你咁整我呀!! 搞到我罵+0...
+0唔罵得嫁嘛!!