2009 年 4 月 30 日 星期四  |
| 又放lu~ |
分類: 未分類 |
又連放三日*w*
好開心!! so good~~~
不過好叉多功課T^T
英文默書抄好多>3<
我都唔知要默...一眼都冇睇過-,-
聽日應該冇野搞....
星期6應該去look ling =P
星期日做功課*w*
E 3日就係咁喇!!
|
|
|
cm... -0-真係好多功課呀'' 我都要抄好多xd
|
網主回覆
add oil~ Posted at 2009-05-02 09:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zxcroz 於 2009-05-01 05:02 PM 發表:
原來係咁.. 朋友..我想打破之間的隔膜 可告訴我什麼原因嗎..
小空
|
網主回覆
=]
仲之我地係fd啦... Posted at 2009-05-01 11:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
放假 咁快就安排好一切 真的好 多謝你 是你令到他開心 現在的我 不能令他開心了 只有你了
|
網主回覆
你太高估我了... Posted at 2009-05-01 04:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
zxcroz 於 2009-05-01 01:28 PM 發表:
吳鎮.. 你係我日記留的8個字.. 係我估唔到的感動..@@ 多謝你到最後..到我唔開心的時候... 都會講呢一番說話安慰我.. 字不需多 已經夠了... 好多謝你.>
其實一開始 可能你都講得岩.. 多謝你..
路人小空
|
網主回覆
其實我一直都冇嬲過你.....
只不過某些原因我先冇同你講野
=] Posted at 2009-05-01 04:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~! Posted at 2009-05-01 04:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|