5點幾訓...12點幾比人嘈訓!!
之後打比何志...出街...
出葵方!! with su 何志 小妹...
係euro gogo 食野!!
睇左成日...都係唔係咁心水!!
之後去荃灣玩左陣..
番番屯市...做鄧麗欣!!!
之後睇左陣...番home!!
夜晚游水!! with cle su leo 高佬..
死人何志!! 你話嫁!! 下次你要去!! 我實記得..