琴晚同koey係msn到玩野!! 哈哈哈....超正"
串爆......反反反反!!! 多數咒人果個會中果個咒嫁喎!!!
今日呀媽day off...T^T咁都撞正...冇得唔番學>3<
上呀上呀上呀...好悶!!!!!!
放學....同呀東吹吹下水....行左個窗到吹左句...
之後同佢再傾...無啦啦某人番左尼! 發雞癲!!!!
講左句: "有咩就唔好閃閃縮縮啦..講就講啦!!"
唔好意思囉唔該..我地唔係講緊你囉..唔好自認啦...低b!!!!
又一次發我脾氣!! 想點先!?!? 我係你出氣袋呀!? 死撚開啦!!!!!
味搞清楚就亂發脾氣!! 遲早做飯眾憎呀你!!
自以為是!!! 我地講野一定要關於你嫁!?
咩事先e+!!! on99.....
|