琴日去旅行...落雨..搞到冇晒心情!!!!
去到野餐..好快飽..之後走圍玩...到到吹水..XDDD
不停停下雨落下雨咁..好憎囉....
係亭到玩左陣..影左好多相呀!!!
yayayayayayayayayaayayay =]
番到尼..積興去市中心睇死神來了4...
傻仔何志驚囉= =" 一d都唔驚!!!!
睇完去左珊瑚堡食野!! good!!!
好味+開心到爆炸!!
唔估到你係我面前笑 .3.
真係冇諗過.. ^^"