中秋果晚去左黃金沙灘玩..之後過左景風食糖水
跟住飛的番碼頭! 係兆嬉同red 鄧子安吹左陣水...
之後陪red等的士..閃人 番home 4點中..4點半sleep!
e排都好忙..不過冇之前咁忙...呼!
有d唔係咁happy.....
感覺好難融入...
而且... 察覺到身邊的人
唔係咁like我.....