7/11
呀豬生日快樂=]!!!
朝早番上完化學...番home做功課....
12點幾落m記同何志食野-0-"
又食m記~.~
食完番home...2點去補英文....3點幾完左!
去碼頭搭車番宣道...食左件蛋糕...代禱..就上去聽道...
finish 去市中心行左陣...去為食王食野! 好逼><"
行番番碼頭= = 去m記坐左陣....番home lu~