小妹生日大快樂!!!
諗住胡早起身作文...但起唔到=P
冇交到...lunch食唔知咩...
今日全日都冇心機上堂..XDDDD
放左學...死人吳傑欽...下次我唔會咁便宜你lo!!!!!
wakaka...
夜晚...作左少少文...^^" 不如星期一先交啦=]
睇電視^^"
點解唔比你細佬msn我呀!!!