今日勁凍T^T! PE堂跑3個圈...
我跑左7.17.....一個圈是行的=P 唔錯呀.....
凍到死呀~~~~~~~
lunch番home打邊爐wakaka!!!!!
第1次lunch打邊爐...超爽呀! 時間岩岩好...有突...good
next round要多d野食=]
番到去...A&A冇野做..畫到興起...就汁野! fuck!
放學無野做....陪何志睇完mon番home!
又要作文呀=3="