Samuel's Wrold
2009 年 11 月 18 日  星期三   晴天


爽呀lunch!! 分類: 未分類

今日勁凍T^T! PE堂跑3個圈...

我跑左7.17.....一個圈是行的=P 唔錯呀.....

凍到死呀~~~~~~~

lunch番home打邊爐wakaka!!!!!

第1次lunch打邊爐...超爽呀! 時間岩岩好...有突...good

next round要多d野食=]

番到去...A&A冇野做..畫到興起...就汁野! fuck!

放學無野做....陪何志睇完mon番home!

又要作文呀=3="






訪客留言 (返回 samuel621 的日誌)


meiskeyman 於 2009-11-19 08:33 PM 發表:
路過的;)
comment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=]
Posted at 2009-11-20 04:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



zxcroz 於 2009-11-18 11:26 PM 發表:
好好加油..
咁凍唔想旭..
唔洗重跑已經拍手掌^^

小空
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =]
Posted at 2009-11-20 04:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





samuel621
暱稱: Samuel
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2013-05-10
BACK
面具.
HOPE.
心不屬望.
文章分類
全部 (383)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
Idy
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 383
留言總數: 611
今日人氣: 13
累積人氣: 37780
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed